Tuesday, December 2, 2008

KABAK ÇORBASI

Yeniden merhaba,

Uzun süredir blogumu güncellemiyordum, nedense yazmak hiç içimden gelmiyordu. Beni yeniden yazmak için heveslendiren ise mailime gelen haftalık ziyaretçi raporu oldu. Son zamanlarda blogum normalin çok üzerinde ziyaret edilmiş. Bu beni çok mutlu etti ve tekrar yazmak istedim. Misafir olan herkese çok teşekkürler...

Blogumu güncellemediğim için yaptığım yemeklerin fotoğrafını çekmeyi de bırakmıştım. Bu fotoğraf arşivimdeydi, yayımlamak istedim.

Tarif Alacarte'dan. Aynen uyguladım ve biz çok sevdik. Kabak sevmeyen Ufuk bile sevdi ve artık kabağı hep çorba yapalım dedi.


Bir de geçen haftalarda gittiğimiz ve çok sevdiğimiz bir mekanı tavsiye etmek istiyorum. Makkarna. Hürriyet gazetesinin makarnanın en iyi on adresi sıralamasında 6. sırada. Yemekler lezzetli, garsonlar çok kibar, ortam güzel, daha ne olsun. Biz başlangıç olarak bruschetta ve carpaccio aldık. Ana yemek olarak da garsonumuzun tavsiyesi üzerine ıspanak pestolu, beş peynir dolgulu tortellini ve şefin sunumu, karışık deniz mahsullü linguine tercih ettik. İkisi de oldukça başarılıydı. Makarna seviyorsanız mutlaka deneyin.

Görüşmek üzere...

6 comments:

Deniz said...

Kabak çorbasının tadına hiç bakmadım ben, ama senin uyguladığın tariflere güvenim sonsuz. Artık deneme vakti geldi :) Dönmene sevindim, bu genel bir süreç belki de bıkkınlık ve günlerin de zaten kısa olması nedeniyle fotoğraf çekilememesi, ardından da erteleye erteleye geçen günler. Seni görmek güzel :) Hoşgeldin sayfana :)

cekirdeksizuzum said...

merhaba denizcim, senin yorumunu alınca iyi ki tekrar yazmaya başladım dedim. umarım siz de çorbayı bizim kadar seversiniz, sevgiler...

Anonymous said...

Biz kabağın her halini pek severiz ama çorba olarak hiç yememiştim.
En kısa zamanda deneyeceğim.
Ellerinize sağlık
Sevgiler

Oz said...

Yazılarını okumayı özlemişim. Mekan tavsiyesi ise bonus oldu. En kısa sürede denemeyi umuyorum.:)

Anonymous said...

merhaba
Geçtiğimiz günlerde www.renklibloglar.com sitesi altında blogger bünyesinden çıkıp kendine alan adıyla daha profesyonel bir blog kurmak isteyenler için bir hizmet başlattık ,eğer sende düşünür isen yardımcı olmak isterim.Sitedeki iletişim kısmından bize kolaylıkla ulaşablirisin.

Referans bloglarımız
www.hayatintatlari.com
www.semraninmutfagi.com
www.kristalkelebek.com
www.pastardia.com

Hizmet bedelimiz 59 ytl dir.

Unknown said...

Selamlar...
Ben Makkarna restoranın sahibi Kaan..
Bu yorumlarınız beni çok onurlandırdı çok teşekkür ederim kendim ve ekibim adına..