Friday, February 9, 2007

SUCUK EKMEK


Dün akşam her zamanki buluşmalarımızdan farklı bir buluşma oldu. Sarplarda sucuk ekmek ve şarap partisi vardı. Ben ilk başta bu soğukta mangalda sucuk yapılır mı pizza söyleyelim teklifiyle yan çizmeye çalıştım ama iyi ki bu önerim kabul edilmemiş. Çok keyifli ve lezzetli bir akşam oldu.
Bize ameliyatlı bacağıyla evini açan Sarp'a, sucukları pişmeye hazırlayan Serra'ya, mangalla ilgilenen Ufuk (kocacım), Barış ve Erinç'e, sucuklar yetmeyince ilave sucuk ve ekmekleri yetiştiren Seda ve Baran'a teşekkürler... İtiraf ediyorum ben pek bir şey yapmadım. Sadece ekmekleri kesip, sandviçler için hazırladım
Karnımızı doyurduktan sonra tabuya geçtik. Erkekler ve kızlar olarak ikiye ayrılınca oldukça kanlı bir tabu oldu. Ne yazık ki oyunu saatin geç olması ve ertesi gün iş olması nedeniyle bitiremedik ama beyler kendilerini galip ilan ettiler. Biz de sesimizi çıkartmıyoruz. Napalım mutlu olsunlar...

2 comments:

gastronot said...

Sevgili cekirdeksiz uzum. Aramiza hosgeldin. Bu lezzetli dunya, sana kalici dostluklar ve yeni tatlar getirsin.hayirli olsun. Sevgiler,
Gastronot (bahar)

cekirdeksizuzum said...

güzel dileklerin ve ziyaretin için çok teşekkürler