Wednesday, February 28, 2007

TAVUK ŞİŞ


Bu tarifi Sofra Dergisinden aldım. Geçen haftasonu İstanbul'dan arkadaşımız geldiğinde yapmıştım, yayımlamaya ancak fırsat bulabildim.
Dergide şişlerin arasına cherry domates koymuştu ama ben almayı unuttuğumdan biber koydum. Tost makinesinin ızgara kısmında pişirdim.
Malzemeler
1/2 kg kuşbaşı tavuk
1 çorba kaşığı (silme) mısır nişastası
1 çorba kaşığı (silme) zeytinyağ
1 çorba kaşığı (silme) soya sosu
tuz, karabiber, kekik, kırmızı biber
3-4 yeşil biber
çöp şiş
Nişasta, zeytinyağ, soya sosu ve baharatları karıştırın. Tavukları bu karışıma bulayıp buzdolabında 2-3 saat bekletin. Tavukları ve biberleri çöp şişlere dizip, ızgarada pişirin.

2 comments:

Anonymous said...

Görüntüsü inanılmaz iştah açıcı. Ellerine sağlık. İlk fırsatta ben de yapacağım.

cekirdeksizuzum said...

Teşekkür ederim.