Monday, July 16, 2007

HAFTASONU

Haftasonu ani bir kararla Eskişehir'e gittik. Fadime Anne (Ufuk'un annesi) bir süredir Eskişehir'de. Daha önce bahsetmiştim, Hasibe (Ufuk'un ablası) Uşak'a gittiğimizde ayağını kırmıştı. Dolayısıyla Eskişehir'e dönememiş, Uşakta kalmak zorunda kalmıştı. Özel sektörde çalıştığından daha alçısı çıkmadan Eskişehir'e dönmesi ve işe başlaması gerekti. Dolayısıyla Fadime Anne de Hasibeye yardımcı olmak üzere Eskişehir'e gitti.
Ne zamandır görüşemiyorduk, vakit az da olsa gitmek istedik. Cumartesi 18:00 gibi yola çıkıp Pazar aynı saatlerde döndük. (Lost’a pardon Heroes'a Dilekler'e yetiştik:)) Amacımız mümkün olduğunca fazla görüşmek olduğundan pek gezmedik. Sadece Burak (Hasibe'nin nişanlısı) ve ailesi ile (Erol Amca, Filiz Teyze ve Berk) Kırım Çibörekçisine çi börek yemeğe gittik. Servislerde yazdığına göre çiğ börek meğersem çi börekmiş. Çi lezzetli demekmiş. Yüksek ısıda kızaran böreklerin çiğ olmasının da zaten mümkün olmadığını yazmışlar. Erol Amca Kırım Çibörekçisi'nin Eskişehir'in en iyisi olduğunu söyledi. Diğerlerini bilmiyorum ama gerçekten buradakiler çok lezzetliydi. Yolunuz Eskişehir'e düşerse tavsiye ederim.

Ben bu hafta izinliyim. Ufuk izin alamadığı için Ankara'dayım ama yine de çok mutluyum, çok yorulmuş ve bunalmıştım.

2 comments:

ACIBADEM KURABiYESi said...

lost değil heroes:) Biz de dün başladık lost'a 3 bölüm izledik. japon, 1 ıraklı, 1 ingiliz bir adaya düşmüş:) 1 türk de düşşe fıkra olacakmış:) şimdilik heroes bence daha iyi... Burarada pazar günkü yemek fotosunu gönderebilirsen sevinirim, taslakta bekliyor:)

cekirdeksizuzum said...

Düzelttim:) Diziler birbirine karıştı:)