Friday, August 3, 2007

TAVUKLU NACHOS



Nachos benim hep dışarıda yediğim, ve çok sevdiğim bir yemekti. Tavuk Ye etkinliğinde Neslihan'ın tarifini görünce mutlaka denemeliyim dedim.
Geçenlerde bir haftasonu kuzenim Gaye bize geldiğinde yaptım. Aslında daha önce de denemiştim ama o zaman Meksika fasulyesi almayı unutmuştum ve evden tekrar çıkıp almaya üşendiğim için fasulyesiz yaptım. Fasulyesiz nachos olmayacağı için yayımlamamıştım. Fırında cipsli kaşarlı tavuk olmuştu benimki. Şimdi tarife birebir uyarak yaptım ve çok güzel oldu. Bir tek cheddar peyniri yerine kaşar kullandım. Benim hiç yemek yapmayan kuzenim bile evdekilere yapmaya karar verip tarifini aldı. Tarife buradan ulaşabilirsiniz.

Tavsiyem yanında buz gibi bira. E bugün cuma değil mi? Bence iyi gider. Herkese iyi haftasonları...

3 comments:

Neslihan said...

Çok güzel görünüyor, ellerine sağlık
Sevgiler

cekirdeksizuzum said...

Teşekkür ederim. Sayende bu güzel yemeği artık evde de yapabiliyorum.
Sevgiler...

Unknown said...

Tarifinizi ogrenemedim ne yazik ki linkiniz çalışmıyor:(