Monday, February 26, 2007

ESKİŞEHİR

Haftasonu eşimle Eskişehir'e gittik.
Üniversite yıllarında eşim Eskişehirdeydi. Ben de onu ziyarete gitmiştim. Hem eski günleri anmak için hem de eşimin ablasını ziyaret etmek için ne zamandır birlikte bir Eskişehir gezisi yapmak istiyorduk.
Geçen hafta karar verdik ve Cumartesi 14:30 Cumhuriyet trenine bindik. İlkokuldan beri trene binmemiştim. Anneannemler İstanbul'da oturuyordu ve her sömestr tatilinde mavi trenle İstanbul'a giderdik. O zamandan beri trenler epey değişmiş.

Yemekli vagonda şarabımızı yudumlarken seyahat etmek çok keyifliydi.

Saat 18:00 gibi Eskişehir'deydik.
Pazar sabahı erken kalkıp, şehir turuna çıktık. Hamamyolundan yürüyüp, Doktorlar Caddesi'ne geldik. Porsuk'un oralarda turladık. Şehir tam bir Avrupa kenti olmuş.

Porsuk gerçekten temizlenmiş.

Çok güzel bir fırın açılmış. Adı Komşu Fırın. Oradan ekmeğimizi alıp, kahvaltı için eve döndük.

Ev yürüme mesafesinde olmasına rağmen, tramvaya bindik.:)

Doyamadık Eskişehir'e. İlk fırsatta tekrar gitmek istiyoruz.

2 comments:

Ferhanca said...

Eskişehir i ne güzel anlatmışınız .benim de yeğenim okuyor orada kısmet olursa gitmek istiyorum ama kışı çok soğuk yazın gitmeyi tercih ederim..sevgiler..

cekirdeksizuzum said...

Çok teşekkür ederim. Haklısınız gerçekten soğuktu. Bence bir fırsat yaratıp mutlaka gidin, seveceğinize eminim.